Datum: 2 februari 2016
Plaats: WTC Amsterdam

De Winkelvernieuwers veroveren Nederland!


Van beleid naar de praktijk

Wat moet er anders aan onze winkelgebieden om meer klanten te trekken, meer klanten tevreden te stellen en meer omzet te draaien? Dé aanpak bestaat niet. En niet alle winkelgebieden kunnen winnen. Wat kan vastgoed bijdragen aan de versterking van het winkellandschap? Op zoek naar succesvolle voorbeelden!

De focus ligt meer dan ooit op herontwikkeling, het onder handen nemen van bestaande winkelgebieden om ze toe te rusten voor een succesvolle toekomst. Het gaat steeds om lokaal maatwerk, maar waarbij kennis en kunde gebaseerd op brede praktijkervaring essentieel is. Een winkelgebied compacter maken, het concept en de identiteit versterken of het beschikbaar maken van grotere winkeloppervlakken voor nieuwe retailformules. Dé aanpak bestaat niet. Beleggers, ontwikkelaars, retailers en gemeenten zullen samen tot nieuwe collectieve oplossingen moeten komen.
Aanmelden >

Programma en parallelsessies
Jaap Blokhuis
Multi
Keynote Spreker
 
Bas Buvelot
Wereldhave
 
Lena Dalerup
Bureau Binnen-stad Den Haag
 
Frank van Blokland
IVBN
Jan-Erik van Dijck
MindLogyx Retail
 
Wim-Jaap Eising
Bouwinvest
 
Wabe van Enk
PropertyNL
 
Jan Fokkema
NEPROM
Walther van Leeuwe
Provast
 
Jaco Meuwissen
3W real estate
 
Marie-Anne Simons
MindLogyx Retail
 
Gertjan Slob
Locatus
Jeroen Smits
Werelhave
 
Bart van Twillert
Unibail-Rodamco
 
Martijn Vlasveld
CBRE Global Investors
 
Arjan de Vries
Synchroon

Datum: 2 februari 2016
Tijd: 13.00 – 18.00 uur
Locatie: WTC Amsterdam

Kosten: De kosten voor deelname bedragen € 150,- voor leden van de NEPROM en IVBN. Overheden betalen € 100,-. Overige belangstellende betalen € 250,-. De deelnamekosten zijn exclusief BTW en inclusief koffie/thee en netwerkborrel en deelname aan workshops en parallelsessies. 
Aanmelden >

Programma en parallelsessies

Key-note speaker is Jaap Blokhuis, CEO van Multi.

Programma:

Het wordt een middag met een breed programma met verschillende parallelle sessies, waarin zowel winkel(her)ontwikkelaars als winkelbeleggers vertellen en laten zien wat ze doen. Het gaat dan om de vertaling van nieuwe eisen in heldere concepten, zorgvuldige her-ontwikkeling en realisatie en het actief interveniëren in de gebiedsformule om tot een optimale mix te komen van winkels die elkaar aanvullen. Het gaat uiteindelijk altijd om het creëren van een aantrekkelijk winkelgebied voor de consument.

Voor wie:
Een middag voor iedereen die betrokken is bij de winkelmarkt: professionals en bestuurders in dienst van gemeenten, provincies, Rijk, beleggers, retailers, architecten, stedenbouwkundigen, makelaars, adviseurs én gebieds- en projectontwikkelaars. De organisatie is in handen van de NEPROM en de IVBN in samenwerking met PropertyNL.
   




Terug