Datum: 26 april 2016
Plaats: Schiphol

IVBN/NRW Ontbijtsessie Nieuwe strategische richtlijnen voor succesvolle winkelgebieden

Op 26 april organiseert NRW samen met IVBN een ontbijtsessie waarin Mindlogyx de resultaten presenteert van hun praktijkonderzoek naar beleving in winkelgebieden. Het onderzoek heeft geleid tot nieuwe strategische richtlijnen voor winkelgebieden en hoe de verschillende belanghebbenden succesvol kunnen acteren op de behoeften van consumenten.

Zij concludeerde dat gebrek aan sociale meerwaarde in winkelgebieden er voor heeft gezorgd dat de economische crisis en verkoop via internet grote gevolgen had voor winkelgebieden. Zij stellen dat het niet de consument is die verandert, maar dat het retaillandschap de laatste decennia drastisch is verandert. Dit betekent dat winkelgebieden niet meer gezien moeten worden als een verzamelplaats van verkooppunten. Tijdens de ontbijtsessie geeft Mindlogyx handvaten voor een nieuwe strategische aanpak voor winkelgebieden waarbij het creëren van een positieve ervaring bij de bezoeker centraal staat.

Voor deze ontbijtsessie zijn maximaal 25 plekken beschikbaar, schrijf je snel in.

Klik hier voor aanmelden





Terug